Sådär morgon

Morgonen idag började väl sådär.
Mådde riktigt illa och spydde lite. Men det går väl över antar jag. Har ju alltid mått illa för allt och spytt. Det har varit så sen jag föddes typ.

Ska ta tåget till Malmö 14.45 tänkte jag så får väl börja fixa mig snart. Är ju inte direkt världens snabbaste människa haha.
Durim slutar 13.30 typ men han skulle göra nåt efter så förhoppningsvis är han klar vid 15.30 när jag är i Malmö.

Ska kolla rundor nu och snoka på bloggar och sen börja fixa mig.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Emelie

Maria ! jag blir helt orolig när du säger att du spyr hela tiden ... kolla upp det dära nu!! KRAAAM

2010-02-09 @ 18:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0