Varför ?

Satt och tänkte tillbaka på min grundskoletid innan.
Kommer bland annat ihåg när jag gick i femman tror jag och va på utvecklingssamtal. Läraren berättade att på idrotten är jag lite så "Varför ska man springa när man kan gå ?"

Vad är det egentligen för fel på det ? Det stämmer verkligen. Varför i all världen ska man springa när man kan gå ? Varför ska man gå när man kan ta bussen ?
Varför ska man göra det svårt för sig när man kan ha det lättare ?

Man springer om nån jagar en men inte annars. Man kommer ju fram för eller senare ändå. Och har man jättebråttom tar man ju bussen.
Svårare än så är det inte.

Så det så !

Kärlek&Respekt


Tydligen är denna färgen röd i Paint ..
Vet inte om jag är färgblind men det var inte
denna färgen jag va ute efter ^^


Kommentarer
Postat av: DONKEN

ja, du är mig en klok människa :) det var en väldigt kortvarig surhet som försvann när jag hade skrivit klart det inlägget, haha ;) pössen

2010-02-12 @ 15:14:25
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ja den e riktigt fin. :D



jag håller verkligen med,varför springa när man kan gå? haha

2010-02-12 @ 17:02:39
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: HEVE DOSKI

tyvärr hittar jag ingen som kan fixa min blogg!:/

2010-02-12 @ 17:52:29
URL: http://hevedoski.blogg.se/
Postat av: Emelie

Instämmer ... har också läst att springa belastar benen mer än när man går ... dock EN sak som är bra ... motion , och du får igång endorfinerna där uppe i hjärnkontoret ... men ABSOLUT ingen sport för mig ... ja går mycket hellre :)

2010-02-12 @ 20:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0