Johan Glans

Sitter och kollar på Johan Glans på Youtube. Han är ju verkligen bara bäst.

Det han säger i klippet är helt sant.
När jag bodde i Uppsala fick jag också ibland snacka riktigt sakta för dom skulle fatta. Men jag bredde på min skånska så den blev riktigt grov ibland också bara för att jävlas. 
Och jag använde ofta uttryck som man bara använder här. Som tex tradig. Det använder jag aldrig men det gjorde jag där bara för dom inte skulle missa att jag är skånsk haha.

Kolla in klippet :D

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Erlendbettina

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2011-05-11 @ 08:15:44
URL: http://erlendbettina.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0