Justin Bieber

Att musik är nåt av det viktigaste i mitt liv är ingen hemlighet. Lyssnar alltid på musik och klarar mig inte utan det.

För några månader sen uppträdde den här killen på Ellen och han va såå duktig. Han är väl typ 13 eller nåt. Och så söt :)
Han hade lagt ut ett klipp på Youtube där han sjöng och blev upptäckt av Usher.

Hade jag varit 10 år yngre hade han varit min stora idol och jag hade förmodligen läst alla artiklar det fanns om han.

Om ni har levt under en sten eller nåt den senaste tiden så kolla in hans låt.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Frida

Visst e han underbart söt och duktig?

2010-01-27 @ 18:23:58
URL: http://memystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0