Kommer lyckas

Jag är verkligen bara bäst !
Jag kommer komma riktigt långt och trampa på alla som försöker stoppa mig.

Det kommer gå bra för mig och jag kommer lyckas.
Även om det kommer va jobbigt ibland så kommer det att blir bra i slutändan.

Att hoppet är det sista man förlorar är ju den största klyschan som finns men det stämmer faktiskt. Om man inte har hopp kan man lika bra ge upp direkt.
Ingen kan lyckas med nånting om man inte tror och kämpar och klagar för minsta motgång och tycker synd om sig själv.

Det kommer alltid finnas avundsjuka folk som vill förstöra men det är bara spotta på dom och gå vidare för vad man än bestämmer sig för att göra kommer folk försöka förstöra.

Man ska alltid säga sin egen åsikt och inte bry sig det minsta om nån håller med eller inte.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: PiaLotta

You go girl! Låt inget stoppa dig!

KRAAAM!

2010-01-13 @ 23:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0