Kommer snart

Snickaren på våning 3 upptäckte att han glömt sågen längst ner.

Han försöker ropa till sin kollega på våning 1, men avståndet var
för stort.


Han pekar på sig själv (jag),

nöp ihop benen å vred sig (behöver),

Drog armarna fram och tillbaka (såg).

Kompisen på våning 1 nickade, och började onanera !

Snickaren på våning 3 blev förbannad och sprang ner för trappan.

-Va fan, är du dum? Jag ville bara ha en såg!

-Ja jag förstod det. Jag försökte bara berätta att "Jag kommer
snart".


Kommentarer
Postat av: Carina:)

Den var bra den:) Du är duktig på att skriva

i din blogg.Ha en bra dag /kram

2010-01-20 @ 06:34:57
Postat av: Fatima

HAHA den va kul ;)

2010-01-20 @ 11:28:03
URL: http://gustibusmensdatincrementum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0