Kvinnornas språk

Detta kan va bra för alla att veta :D

KVINNORNAS SPRÅK
Ja = Nej
Nej = Ja, beror på
Kanske = Nej
Jag är ledsen = Du kommer att få ångra det här
Vi behöver = Jag vill ha
Det är upp till dej = Jag vet precis vad som är rätt
Gör som du vill = Du kommer att ångra dej
Vi behöver prata = Jag måste få klaga
Visst, gör du det = Jag vill inte att du gör det
Du är så manlig = Du är orakad och luktar svett
Var romantisk, släck lyset = Jag har tjocka lår
Köket är för litet = Jag vill ha ett större hus
Jag vill ha nya gardiner = ... och mattor, möbler och tapeter
Jag hörde ett ljud = Jag såg att du nästan hade somnat
Älskar du mej? = Jag kommer att be om något dyrt
Hur mycket älskar du mej? = Jag gjorde något dumt idag
Jag är klar om en minut = Det tar minst en halvtimme
Du måste lära dej kommunicera = Håll med mej

Speciellt det näst sista stämmer in på mig haha.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Irony by Linn

SV; haha det är grymt! och du var typ den enda som förstod skämtet! haha!



ha det bra!

2010-01-10 @ 21:36:02
URL: http://linnedins.blogg.se/
Postat av: Fatima

Haha vad allt stämde perfekt haha! ;)

2010-01-11 @ 22:45:57
URL: http://gustibusmensdatincrementum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0