Tiden får utvisa

Vill snart inte mer.
Alla bråkar och det är bra att göra det ibland plus att det är oundvikligt. Men inte såhär ofta.

Vet mitt humör kan va hemskt och jag är väldigt högljudd och blir arg VÄLDIGT lätt och säger direkt när jag tycker att nåt är fel.

Precis när det lugnar ner sig är det nåt som händer igen.
Kan inte va så hela livet att bara gå och vänta på att det ska explodera igen. Det kan inte alltid va lugnet före stormen.

Tiden får utvisa hur det blir.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: kellebasi

Sv: Ja, vi tjejer är nog trots allt ganska lika på insidan, glad att du gillade mig text :) Hur hittade du min blogg? Följer du den? xoxo kellebasi

2010-01-05 @ 22:56:48
URL: http://kellebasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0