Tredje gången

Det är nåt skumt på gång.
Har fått mens för tredje gången på en månad nu.

Den har aldrig krånglat innan förutom när jag gick på p-piller och slarvade med dom och skulle skjuta fram mensen hela tiden för jag inte pallade med den men har slutat gå på dom för några år sen.

Förstår inte vad som kan va fel.
Tänker inte gå och kolla det för undviker allt som har med sjukhus att göra. Förknippar allt det med död och sprutor och annat äckligt. Hade typ inte gått dit om så en tumör växte ur örat på mig.

Ett av mina motton är "Det man inte vet har man inte ont av" och vet man inte om nåt är fel på en så kan man inte må dåligt av det.

Men får se hur det blir nästa månad om det är bättre ^^.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Fatima

Men det låter inte alls bra. Du BORDE kolla upp det!

2010-01-15 @ 17:16:42
URL: http://gustibusmensdatincrementum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0