Våra bästa år

Så mycket som händer nu i Våra bästa år.
Hade inget emot Billie för hon verkade va rätt ordentlig men nu när hon la sig i sängen med Bo och lurade Hope så hatar jag henne.

Sen stör jag mig på Belle också. Har aldrig tyckt om henne för det ska alltud va synd om henne. Men nu vill hon förstöra för Shawn och Mimi också bara för hon tänker bara på sig själv.
Okej att Claire är bådas dotter men det vet ingen av dom om.

Sen hoppas jag att John kan få Marlena att fatta snart att Alex är falsk.
Och det är synd att Lois har dött så hon inte kan berätta sanningen men förhoppningsvis så kommer hon tillbaka igen för där dör man ju minst 5 gånger.

Men får se hur det blir imorgon för det verkar som det kommer va rätt spännande.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: C

Haha, du hänger kvar vid det programmet! Jag har faktiskt sett en del av det sista tiden, tyvärr. Man fastnar lite ju :)

2010-01-14 @ 18:16:41
URL: http://bastiansmamma2.blogspot.com
Postat av: Heidi

du tycker nästan somm jag jag tycker ohcså att Belle tänker på sej själv för mycket men de ju skåde spelare Hallå inte e dom så o värkligheten liksom

2010-01-21 @ 17:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0