Senaste nytt

Men ojojoj vad det har blivit segt här den senaste tiden !

Detta har jag gjort senaste tiden:
- Jobbat
- Hatat min data
- Skällt på min data
- Klagat på värmen
- Känt mig döende av värmen
- Frivilligt velat dö av värmeböljan
- Fått jääätteont av att gå i flipflops
- Velat hugga av fötterna av smärtan
- Cyklat för första gången på flera år
- Åkt karusell för första gången på flera år
- Bara varit en dag på karnevalen av 3 dagar
- Fått promenera hem klockan 7 efter en natts jobb
- Varit jättearg pga att jag fick promenera hem klockan 7

That´s about it !

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Linda

oj oj oj;)

2010-07-21 @ 09:50:22
URL: http://msjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0