Durim´s student

Kom till Malmö igår vid 13. Tog tåget 12.20 redan ifall det skulle va kaos i Malmö med bussarna och ta 100 år att komma fram. Men det va precis som vanligt så det va skönt. Va ungefär 487 grader i bussen men man överlevde iaf.

När jag kom hem till Durim förberedde jag och hans familj det sista och efter lite olyckor med ballonger som flög iväg och massa haha.

Sen vid 15.30 åkte vi till Jörgen kock och träffade Durim. Han va såååå snygg. Efter en stund åkte han iväg med sina kompisar i en cabbe.
Jag och hans familj gick till bilen och körde runt i stan och kollade om vi hittade dom och tittade på alla andra. Vi åkte runt i över en timme i hela stan sen förbi där dom bor i Söderkulla 2 gånger och en gång upp om Lindängen.

Lite över 18 kom vi hem igen. Så vi åt, dansade, snackade och så.
Det är när man firar nåt som man verkligen känner hur mycket man älskar nån och hur mycket dom betyder för en. Har aldrig känt så innan men igår va det på högsta nivå.

Jag tog bussen till centralen redan 21.20 för visste inte om det kanske skulle va kaos i stan med alla som va ute. Men det gick utan problem. Skönt !

Kom till centralen typ 21.45 och tåget gick 38 så det va bara att vänta till 22.08. Under tiden tog jag det lugnt och gick och handla cigaretter och en trisslott. Så när det va typ 10 minuter kvar och jag satt där och softade kom jag på att jag inte har köpt biljett och att jag inte har lösa pengar. Så det va bara att gå med lite raska steg till bankomaten där inne som såklart va segare än segast. Tog iaf ut pengar och ställde mig bakom två killar vid biljettautomaten som tog 10 år på sig. Fick spel med tänkte att jag har inte tid att bråka för det va typ 6 minuter kvar så jag gick mot automaten där ute istället.

När jag va på väg ut sa dom i högtalarna att tåget är försenat. Som vanligt. Så det va bara att sitta och glo sen.
När jag satt där kom en kille fram till mig och frågade om han kunde få en cigarett så gav jag han. Så frågade han om jag har tändare också så jag bara "Ja jag har en jättestor, en sån har du nog aldrig sett innan". Så han skrattade så mycket när han fick den att han kunde tända sin cigarett hahaha.

Tåget körde iaf typ 21.25 sen och det va såååå skönt att komma hem. Va riktigt trött när jag va på väg så va på rätt dåligt humör och ville bara hem.

Men det va iaf en riktigt rolig dag :)

Durim kom in på Slagt sen som tur va. Tur idiotvakterna inte förstörde hans dag.

Kommer fler bilder från gårdagen senare :)

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Li

Fin bild!



Kram

2010-06-06 @ 14:15:26
URL: http://sweetieli.devote.se
Postat av: Jenilita

Oj jag hade missat detta inlägget!! Va stilig din man var här! Grattis till honom!



NU måste jag bara hämta mina räkningar haha puss

2010-06-10 @ 18:17:49
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0