För varmt att jobba

Jobbade från 7-16 idag.
Kände mig inte så trött men när jag sen kom hem bara kom det över mig. Halvsov lite nu på kvällen. 
Har inte sovit så bra inatt heller för det va så varmt. Öppnade fönstret en stund men då hördes det som en pansarvagn körde förbi utanför plus att folk gick utanför och skrek. Så stängde fönstret igen och lyckades somna. Sov typ 3 timmar.

Ska nog bara sitta vid tvn nu resten av kvällen. Måste lägga mig tidigare idag. Behöver sova ungefär 6 timmar för att va pigg så får hoppas det går.

Lovar att bloggen ska bli lite roligare nu snart men hinner inte nu. Men det kommer :D

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Linda

skönt att du kommer igång och jobbar=)

2010-06-30 @ 09:01:39
URL: http://msjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0