Engelska

Guten morgen !
Nej jag vaknade inte precis men guten morgen/good morning/buenos dias/godmorgon ändå.

Har märkt en sak den senaste tiden. Jag tänker och snackar typ mer engelska än svenska nu för tiden. Har mycket lättare att hitta orden och uttrycka mig på engelska än svenska.

Det kanske är från när jag bodde i Uppsala och man snackade engelska varje dag. Men det är ju över ett halvår sen jag flyttade därifrån och det har kommit nu.

Har ju massa tyska ord också för mig men jag är inte så bra på det som engelska. Engelska är min starka sida men tyskan i skolan brydde jag mig inte om men vissa ord stannade kvar ändå.

Ajaa bra att va internationell iaf.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0