Kommer ihåg

Sitter och tänker på gamla tider och alla som betydde allt för en en gång i tiden.

Det var 2003 allt började när alla hängde ute hela kvällarna. Vid Selma och typ runt Sandvången.
Tänker på den mysiga känslan man hade hela tiden. Man trodde att hela världen va ens egen och man tänkte inte så mycket utan man hade bara kul med alla folken som va med då.

Kommer ihåg när jag och Josse gömde oss i några buskar vid Selma för att smyga på hennes dåvarande pojkvän för att se vad han gjorde när han inte va med oss andra. Som vi höll på att börja skratta när han gick förbi.

Eller den gången alla satt vid Selma och drack och polisen kom och jag och Josse sprang och klarade oss precis.
Det var verkligen jag och Josse genom allt. Det fanns inget vi gjorde utan varandra.

Tänk alla gånger jag fick ringa hennes pojkvän när dom hade bråkat och fixa allt. Alla gånger vi smög efter han när han va nånstans.
Kommer ihåg när han va med sina kompisar och kollade på Bois och vi gömde oss i buskarna vid Karslund för att se om han va med tjejer för han hade sagt att han inte va det. Behöver jag nämna att det blev världens bråk efter det för att han ljög ?

Glömmer aldrig den kvällen vi va typ 50 stycken vid Kunskapsskolan och sprang rundor och drack och flippa.
Den kvällen hade jag bråkat med en kille i vårt gäng och jag va skitförbannad på han hela kvällen sen men sen typ dan efter va allt som vanligt igen. Det va så då. Nåt hände men sen va allt glömt.

Vi alla va bara runt 16 år men det kändes ibland som man va mycket äldre eftersom så mycket hände och man va så flippig och man tänkte bara på här och nu.

Även om det hände väldigt mycket drama också så älskade man det. Det var en del tårar ibland men det försvann snabbt för man hade så många omkring sig.

Alla ni som va med då 2003 - 2005 jag vet att ni också saknar det och tänker tillbaka ibland. Vi hade nåt särskilt som gav oss den speciella känslan.
Det är synd att vi va tvungna att splittras men så är väl livet. Precis som ni kommer jag aldrig glömma.

Kärlek&Respekt


2003 ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0