Minnen

Har hållt på och städat ut en massa gamla papper idag också.
Hittade en massa brev , bilder osv. Och maaassor som jag och andra hade suttit och skrivit till varandra ända från 9an. Herregud så dåligt självförtroende jag hade då. Hade glömt det helt att jag mådde dåligt då. Men vem gjorde inte det egentligen då ?

Sen breven jag hittade var från första året i gymnasiet mest. Det är verkligen kul att se vad som var viktigt då. Vilka killar man snackade om , vem man hatade osv.
Satt och skrattade riktigt mycket för man fick reda på saker man hade glömt för längesen haha.

Många minnen !

Kärlek&Respekt


Syns inte så bra men här är en del av breven ^^


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Glad att du tyckte om det! Allt bra med dig? :)

2010-03-10 @ 21:02:43
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0