Solen skiner

Solen skiner !!
Så underbart skönt. Man blir automatiskt gladare när solen är framme.
Innan trodde jag inte på sånt att solen kan påverka en psykiskt utan att det handlar bara om viljestyrka. Men förra året va första gången jag kände att jag blev lycklig i hela kroppen när solen började krypa fram. Känns underbart :D

Kanske går ut en runda sen. Känns lite mobbat att gå själv men vi får se. Kan va bra träning till att lära mig att va själv för jag hatar att va själv , vill ha sällskap hela tiden haha.
Men har iaf mobilen och mp3n som sällskap så det är skönare.

Nu känns det iaf som våren börjar närma sig sakta men säkert.
Underbara Landskrona och Malmö på sommaren <3

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Tasnim

sv. jo, jag bor här permanent sedan typ 7 ar tillbaks!:)

2010-03-03 @ 16:24:23
URL: http://tasnim.blogg.se/
Postat av: Verran

Vilket program/sida gör du din header?

Skriv jätte gärna svar på min blogg!

Puss ♥

2010-03-03 @ 19:12:37
URL: http://crazyverran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0