Spruta i cam ?

Har den senaste tiden varje gång jag har loggat in på msn blivit addad av konstiga folk som heter typ sprutar_i_cam@hot...

Alltså ärligt talat, finns det verkligen nån som är intresserad av att se nån hålla på sånt äckel. Och varför i all världen skulle man vilja visa upp det ?

Skäms man inte att visa för alla att man är så desperat och mobbad att man håller på så med vem som helst. Är det inte lite skämmigt ?

Tycker ni alla, både ni som visar upp det och ni som tittar på det borde skaffa lite bättre självförtroende. Och verkligen ett liv.

Låt högerhanden vila ett tag för den är väl helt utarbetad nu kan jag tänka mig.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: det jag klagar på är att det skadar andra och det tycker jag är fel att man inte kan visa hänsyn mot andra som inte vill dra in gift i sina lungor.

2010-11-25 @ 01:45:28
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Mariuslinnea

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-03-04 @ 13:45:42
URL: http://mariuslinnea.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0