Skum natt

Hade en rejält skum natt inatt.

Höll på att somna men hörde att nåt vibrerade så tog min mobil och kollade men det va inget där. Såg att klockan va prick 02.30.
Det va förmodligen dom som bor i lägenheten ovanför som hade nåt i golvet som vibrerade.

Sen helt plötsligt kände jag hur hela sängen skakade. Det höll på i typ 10 sekunder. Satt på sängen och va helt säker på att det var ett jordskalv precis som för nästan 2 år sen.
Sen försvann det bara.
Det är omöjligt att dom där uppe kan göra så min säng skakar så.

Kollade direkt på Aftonbladet om det har varit nåt jordskalv men ingenting. Och vet att det inte spökar alls här. Det hade jag märkt efter att ha bott här i 1 minut om det hade varit så.

Det kommer jaga mig hela livet tills jag får reda på vad det var.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: albulena

dina ögon är jätte fina.

2010-11-03 @ 12:19:38
URL: http://aalbulena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0