Maria talar ut

Det är väl på tiden att jag säger nåt eftersom det är så mycket frågor still om varför det tog slut mellan mig och Durim.

Exakt varför det tog slut stannar mellan oss. Så smaskiga detaljer ska folk inte få gotta sig i.

Vill börja med att säga att Durim är den bästa killen som finns. Det finns ingen som kan få en tjej att känna sig så älskad som han gjorde. Han är en bra lyssnare, finns alltid för en, berättar för en hur vacker man är. Han skulle aldrig nånsin göra illa en annan människa, varken fysiskt eller psykiskt.
Han är inte bara en underbar pojkvän utan även en äkta vän.

En person sa till mig att jag är den enda tjejen som säger att mitt ex är en bra person och inte ett svin. Varför skulle jag säga det ? För att få uppmärksamhet ? För att låta rolig ?
Är det nåt måste att man ska snacka skit om sitt ex ? Vissa glömmer att ens ex betydde mest för en en gång i tiden och man skämmer inte ut nån så och är så disrespectful.

Jag hoppas att nästa tjej Durim träffar kommer va lika underbar som han för han förtjänar bara det bästa. Nästa tjej kommer få kämpa för att hon ska värd han.

Det är allt jag har att säga. The end.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0