Skärp er nu !

Varför kan folk inte va glada för nån annans skull ? Är Jantelagen verkligen så stark att den påverkar ens liv så mycket ?

Förstår inte hur ni kan leva med er själva när ni är så negativa hela tiden mot dom ni säger ni bryr er om. Bryr man sig genom att komma med massa negativa kommentarer så fort nån är glad för nåt ?

Sen är det samma personer som klagar på att man inte öppnar sig.
Vet att vi lever i ett Borderlinesamhälle där allt är antingen svart eller vitt. Det finns inget grått. Men tänk ett steg längre att man behöver inte alltid varenda gång kläcka ur sig nån äcklig kommentar. Bara för man själv inte hade blivit glad för något betyder inte det att man inte kan vara glad för nån annan.

Och använd inte ursäkter som "jag är bara ärlig" eller nåt annat dåligt. Ibland har ens egen åsikt inte med saken att göra. Det är den andra glada personen det handlar om, inte ens eget negativa jag.

Skärp er nu för ni skämmer verkligen ut er och kommer förlora alla runt er till slut !

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Jenilita

Hej gumman!



Smsa du mig igår?? Ja svär ja har int fått något!!! Ibland e min iphone efter den lever sitt egna liv.. Hoppas allt e bra! Brainlägg håller med dig <3

2010-10-22 @ 23:20:27
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Christina

Well said my friend!

2010-10-23 @ 14:57:35
URL: http://christinamedcompany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0