Är det nån mer än jag som inte täcker för ...

foton-0167 (MMS)

Är det nån mer än jag som inte täcker för min kod för kung och fosterland när jag ska ta ut pengar ? Känns som att dom flesta håller för som att maffia står bakom en. Men det är klart, detta är ju Landskrona där det "bara bor invandrare" så det är klart att det är farligt då för dom gör ju så man inte vågar gå ner i stan utan att va rädd att bli mördad. Konstigt nog lever jag än. Men jag kanske ska råna och mörda mig själv. För det är ju sånt vi gör.


Kommentarer
Postat av: Anonym

amen shit... gå i skolan och utbilda dig

2010-09-22 @ 14:45:58
Postat av: jessica

anonym, lägg ner ditt "amen shit" och lägg din energi på något annat om det inte passar

2010-09-23 @ 09:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0