En bra dag

Imorse när jag låg i sängen och drog mig ringde Jessica och frågade om jag ville följa med ner i stan. Så gick upp och fixade mig, och sen gick vi.

Kom hem vid 13 igen, och har suttit här vid datan sen dess. Ska iväg lite innan 16 igen.
Det är halvstorm ute också, men det gör inte så mycket.

Är på bra humör idag, och känner mig inte trött som jag brukar. Eller jo, lite, men it doesn't bother me som det brukar.

Får hoppas dagen fortsätter lika bra. Ska försöka att inte va pessimistisk (eller realistisk) som jag brukar va när jag säger att dagen är bra. Då tror jag oftast att nåt dåligt kommer hända bara för det. Men ska försöka att inte tänka så nu.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0