En bra dag

Har nästan precis kommit hem.
Gick till Arbetsförmedlingen imorse klockan 10 för att ha möte med min nya handläggare.
Hon var såååå rolig. Hon sa att jag är svår att få tag på för hon har ringt många gånger men jag har inte svarat.
Så hon bara: "Ja, och då undrar man ju liksom, är du på Hawaii eller?".

Sen gav hon mig sitt kort med sin mail och nummer och sa att jag ska ringa henne när jag vet hur jag ska jobba i sommar.
Så när jag skulle lägga ner kortet i min plånbok så fick det inte plats nånstans. Så hon: "Ja, man har alltid bara en massa skit i plånboken, men om nån frågar efter en krona blir man helt 'vadå? Det var ju fan'.

Så sa jag: "Ja, eller så har man en massa kvitton" och visade henne alla mina kvitton.
Hon: "Åh, ja just det. Det glömde jag. Dom skulle visa nu klockan 10 på Sydsvenskan vem som ska va på dom nya sedlarna".
Så gick hon in på Sydsvenskan och tryckte igång videon som visade live från presentationen av sedlarna. Precis när videon startade sa jag nåt så hon bara: "Tyst!".
Så satt vi och tittade på det.

Haha, jag längtar tills nästa gång vi träffas.

Efter det gick jag snabbt till City gross och handlade. Sen in till polisen och bad om ett utdrag som jag kan visa upp på jobb om nån kräver det. Alltid bra att ha.

Sen ringde jag till Layal och frågade vad hon gjorde så sa hon att jag skulle komma hem till henne så jag gick dit.
När jag va där ringde Jessica så gick ner och pratade lite med henne. Sen kom Layal också ut så Jessica gick tillbaka till jobbet och vi gick och fikade.

Efter det gick vi runt lite i stan, sen hem till Layal igen och sen åkte vi till Kävlinge för att städa i deras gamla lägenhet. Det var inte så mycket så det tog bara 3 timmar. Men riktigt trötta var vi. Och Layal fick en massa sammandragningar, stackarn.

När vi var klara åkte vi till Center syd och jag köpte en BH som jag visst betalade dubbelt för så får gå dit imorgon och säga att jag ska ha tillbaka pengarna.

Kom hem typ 20.30 och känner mig helt seg.
Ska se Efterlyst nu, sen Big brother, sen blir det nog sängläge.

En bra dag har det varit iaf.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, vilken stil att ta betalt för två BH:ar du har väll bara ett par bröst i den du köpte haha :P

2011-04-07 @ 01:10:31
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0