Minnena sköljer över en

Igår kväll när jag gick hem från en kompis gick jag förbi Sandvången, området jag alltid hängde i innan.
Har inte gått förbi där på flera år även om jag bara bor typ 300 meter därifrån.

Ojojoj, vad minnena sköljde över en. Det såg precis likadant ut om när man hängde där.

Pizzeran man spenderade timmar på varje kväll, ringen utanför där man sprang rundor fram och tillbaka, bänken utanför där jag satt och grät när nån kille hade svikit.
Ja när man var 16-17 år var det katastrof om en kille gjorde minsta lilla mot en. Då kunde man spendera timmar med att gråta medans alla kompisar stod och tröstade en.
Saknar verkligen den gemenskapen.

Ska gå och sätta mig på den bänken en dag bara för att känna känslan igen. Såklart tillsammans med nån så jag inte sitter där helt mobbad.

Kärlek&Respekt


Vi är en del som saknar gamla tider <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag kan följa med :D

2011-04-18 @ 01:04:53
Postat av: Jessica

Haha, jag kan följa med :D

2011-04-18 @ 01:05:22
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0