Igår

Ja igår var det ju fest.

Först när jag var på väg, så blev jag nästan påkörd. Lovar, hade inte både jag på cykeln och bilen bromsat hade jag skrivit till er från 3 meter under jorden. Bilen kom i typ 150 och vi bromsade typ 2 meter ifrån varandra. Men men, det är sånt som händer. Det hände inget farligt iaf.

Vi satt i Jessicas mammas koloni till typ 23.30, sen gick vi till hennes pojkvän.

Kom hem runt 02.30, så det var skönt att det inte blev så sent.
Sjönk ner i sängen direkt och sov till 12 idag typ. Tycker inte om att sova så länge egentligen, men nångång gör väl inte så mycket.

Märkte precis att jag förmodligen glömde min kamera nånstans igår, hurra :/. Men men, den dyker väl upp.
Så bilder får ni se en annan dag.

En riktigt rolig kväll var det iaf med massa skratt och lite drama.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0