Fin dag med gammal vänskap

Ja, träffade ju som sagt min före detta bästa kompis Josse idag.

Vi gick och fikade och pratade en massa gamla minnen om gymnasiet, när vi var i Bulgarien, var vi brukade hänga och alla kanske inte helt genomtänkta saker vi gjorde. Men kul hade vi.

Sen gick vi hem till henne och satt där några timmar med hennes syster också som jag inte heller hade träffat på 100 år.

När vi var där hemma så fick jag bekräftat att jag verkligen är medial. Har aldrig tvivlat på det, men den senaste tiden har jag undrat lite om mjag hade inbillat mig eftersom det var ett tag sen jag kände nåt.
Kände att det var något i en del av huset och sa till dom: "Det spökar här, det står där borta" och pekade mot den väggen. Josse sa då att det är exakt samma ställe som en medial släkting till henne hade sagt att det var nåt.
Skönt att veta det nu. Ska inte tvivla mer på mina medfödda kunskaper.

Det har iaf varit en riktigt rolig dag. Känns verkligen kul att vi har fått upp kontakten igen. Vi var ju som white on rise med varandra innan. Vi hade inte träffats ordentligt på nästan 4 år, så det var verkligen hög tid nu.

Min kamera är sönder, så det blev inga bilder.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0