Lättnad

Har precis kommit hem. Var ju och fikade med Josse.

Skrev ju i förra inlägget att jag va nervös för nånting och skulle nånstans klockan 16.
Kan lika bra berätta det nu då.

Har den senaste tiden misstänkt att jag har en könssjukdom. Har inte vågat kolla upp det för har tänkt att det man inte vet har man inte ont av.
Men för några dagar sen tog jag mod till mig och beställde en tid.

Idag var det då tid att gå dit. När jag låg där och stretade sa jag till läkaren var jag har problemet. Så kollade han och sa direkt att det är inte könssjukdomen, utan nåt helt naturligt.
Han sa väl inte exakt så, men ungefär. Vill inte säga exakt vad jag trodde att jag hade.

När han sa det så var det som en stor sten föll från bröstet. Tack!

Han sa att dom ska skicka hem en tid till mig för återbesök så jag kan ta väck det.

Så ja, nu vet ni det.

Kärlek&Respekt


Jag och Josses son när vi väntade :)


Kommentarer
Postat av: Jenilita

Så fin du blev på den bilden lite så där Jenilita style från sidan ju hihi. Jag var med om samma sak själv för ett par år sedan. Jag tyckte jag kände en kula eller jag kände en knäl typ liten mitt på hela härligheten och jag tänkte direkt att det var canser typ o vågade inte gå till läkaren. Ett år senare när jag skulle göra abort bad jag dom titta på det i samma veva men det visade sig vara en helt vanlig fett knöl hehe strax därefter försvann den bara. Det finns inget värre än när man går runt och oroar sig i onödan för oftast är det ju ingenting som tur är :) KRAM

2011-08-23 @ 00:37:23
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0