Fest igår

Ja, var ju som sagt och festade igår.

Träffade Josse vid 21, så kom hon upp och väntade på att jag skulle bli färdig, sen gick vi ner till Speakers och satt där ett tag.

Efter det gick vi till Inferno och satt där resten av kvällen. Vi träffade en massa folk från vårt gamla gäng.
Vi satt och pratade gamla minnen och asgarvade riktigt mycket. Påminde varandra om saker vi har gjort och sagt.

Vi träffade ju då Josses ex som hon var tillsammans med på den tiden. Han va en av mina närmaste kompisar då. Han berättade en massa saker jag hade gjort innan som jag hade glömt. Fattar inte hur jag orkade hålla på så då haha.

Vid 01 började jag och Josse gå hemåt igen för hon hade sin cykel här. Stod på min gård och pratade ett tag, så när jag la mig var klockan 01.30.
Låg vid datan ett tag sen kände jag att jag va tvungen att sova.

Ville ta livet av mig när jag vaknade klockan 06. Fattar inte hur man kan va så bakis när man inte ens va full. Man är då verkligen inte 16 år mer.

Var helt död hela dan på jobbet, men sov där i typ en halvtimme på rasten så det kändes lite bättre. Men har känt mig lite frånvarande hela dan.

Men riktigt roligt hade vi iaf!

Kärlek&Respekt


Ja min mobilkamera är verkligen sämst, men ja, detta var igår iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0