Vanlig dag

Kom hem från jobbet vid 12 typ.

Satte in mina linser snabbt och sen gick till Layal. Vi åkte till Försäkringskassan, sen hem till henne igen.

När vi va i bussen satt där en sån handikappad och typ hennes personliga assistent där mittemot oss.
Layal och hennes dotter satte sig och jag stod upp.
Layal sa till mig att jag kan sätta mig där på andra sidan på handikapplatsen. Så jag sa att det är lugnt, jag kan stå upp.

Layal: Vadå, är du inget handikapp?
Jag: Haha, nej faktiskt inte.

Då bara kollar hon assistenten på Layal och säger "hon är faktiskt inte handikappad, hon är utvecklingsstörd", och tror att det är hennes vårdtagare Layal menar.
Hahahaha.

By the way, vad i all världen är skillnaden?

Kärlek&Respekt


Med Layal's Nabih idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0