Svar

Tänkte svara på några kommentarer nu som har dykt upp den senaste tiden.

Fråga från Nicole:
Hola!
Jag är också chilenare,student i svalöv men bor i sthlm när jag ej pluggar hehe,ja igår kan jag säga samma sak som dej,fönstren skakade och jag vaknade minst 5gånger per natt pga fick madrömmar om tsunami,visste inte de fanns chilenare i skåne :) inte så många iafall hehe för i svalöv finns inga sydamerikaner vad jag vet..harebra kram Nicki


Svar:
Jo, det finns väldigt mycket chilenare i Skåne. Speciellt i Malmö. I Landskrona finns en del men inte så mycket. Ett antal familjer bara. Men vi blir ju fler när folk börjar få barn :P.
Nej, jag kan tänka mig att det inte finns så mycket sydamerikaner i Svalöv men vill du träffa många så åk till Malmö :) Kram!

Fråga Anonym:
Varför är Landskrona så underbart? :)

Svar:

Jag älskar Landskrona bland annat för att det är så nära till allt. Det tar ungefär 10 minuter att ta sig till dom flesta ställena. Sen så tycker jag att det är skönt att man alltid träffar nån man känner så fort man går ner i stan.
Dessutom så får Landskrona mig att känna mig trygg. Ibland när jag har varit ute har jag bara tittat mig omkring med ett stort leende på läpparna för att jag känner en sån trygghet.
Det hade inte skadat om det hade varit lite mer liv och fler människor i stan. Men man kan ju inte få allt.

Fråga Elmo:
Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för?


Svar:
Nu är jag inte så jätteintresserad av att resa men mitt förstaval hade ju varit Chile. Men om jag ska välja ett land jag inte har nån connection till så blir det Mexico.
Har alltid varit intresserad av Mexico, det verkar va riktigt fint.

Fråga Anonym:
Vilka bloggar läser du? både stora och små?


Svar:
Jag läser inga stora bloggar, har inget intresse av att läsa om nån jag inte ens känners liv. Känner typ inte till vem storbloggarna är. Mest läser jag bloggar som drivs av folk här i Landskrona. Då är man lite mer insatt och det känns mer naturligt.

Det var svar på några frågor. Det kommer fler en annan dag.
Undrar ni nåt så bara fråga. Svarar på allt, I promise.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0