Dreams of the past

Drömde inatt om en person som betydde allt för mig en gång i tiden.

I drömmen låg han på sjukhus och jag var där och hälsade på. Vi började prata om vår tid. Jag sa att jag egentligen alltid hade varit kär i han och han sa detsamma.

Jag sa när vi låg och pratade att det känns konstigt för det var typ 5 år sen sist vi pratade. (Egentligen är det 7 år sen sist vi pratade. Och typ 3 år sen jag såg han sist).

Han sa att han inte vill lämna sin flickvän men att han inte vill släppa mig. Han ville typ både ha kakan och äta den.

Sen vaknade jag precis innan jag fick reda på hur det slutade. Om jag kunde övertala han om att lämna sin nuvarade tjej eller om han skulle va kvar hos henne.
Blev jättearg när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm. Vill ju veta vad hans val blev haha.

Ska försöka få en fortsättning inatt så jag kan få ro haha.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: A H L A M

Är det inte jobbigt att man vaknar upp precis då drömmen blir intressant?! Haha tack för din kommentar på min blogg :) jag älskaaar skooor!! Cant live without them!! Men snacka om att du är ekonomisk hahaha det är jättebra

2011-02-05 @ 02:22:47
URL: http://ahlamhammoud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0