Kaffedrickare?

Gick till Pia i förmiddags och fikade och pratade en massa. Trevligt!
Är ju ingen kaffedrickare, får ont i magen och mår illa bara typ av en klunk men där drack jag nåt vaniljkaffe, jättegott var det så det får man nog ta och köpa så kanske man blir en kaffedrickare haha.

Sen när jag kom hem var jag jättetrött. Ville helst bara lägga mig men gjorde lite mat och sen låg vid tvn.

Tror jag börjar jag bli sjuk som alla andra är nu. Dessutom känns det som jag kommer få mens vilken dag som helst nu.
Men men, bara att stå ut.

Kärlek&Respekt

Jag och Pia idag :)


Kommentarer
Postat av: PiaLotta

Hihi! Ja så mys att det äntligen blev av! Och kul att du gillade vaniljkaffet! Bra att ha något alternativ ju! Om man vill dricka varmt och inte är överförtjust i just kaffe "the ordinary way"!

Haha! Skrattar för mig själv åt att du och din mamma också kallar honom "Bölet"! HIhi! Kram på dig tösen!

2011-01-12 @ 02:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0