Tonårstiden

Herregud ja vad bloggandet har varit dåligt dom senaste dagarna. Nu blir det ändring på det.

Sitter på Youtube och kollar efter gamla låtar som man lyssnade på innan.

Denna låten är nog sämre än dom flesta låtar men ändå är den rolig. Videon är rätt rolig för den visar verkligen mina tonårsår med moppar, alkohol, kärlek och svek. Och alla gånger man stod i en grupp med sina tjejkompisar och viskade om killen man hade det på g med när han stod med sina kompisar bara nån meter bort. Man visste inte om man skulle gå fram eller inte.

Som jag skrattade när jag såg videon för första gången för ett tag sen.

Min första tanke var att det verkligen är en Fucking Åmål-känsla över det. Sen fick jag reda på att det är inspelat i Påarp. Och ja, det förklarar att jag tyckte så.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0