Fest varje helg still?

Sitter i min säng nu och funderar på vad man kan göra. Min hjärna är verkligen på off idag.

Facebook svämmar över av allas statusar om att dom ska festa idag.
Ärligt talat, tröttnar man aldrig?

Jag festade också sönder mig en gång i tiden, men då var jag mellan 16-19. Dom som festar hela tiden nu är samma personer som jag festade med för typ 7 år sen. Plus andra som jag har lärt känna på senare år.

Ja jag vet, jag har själv varit på några fester dom senaste månaderna, men om en kompis fyller år kan man inte direkt säga "nej, jag tycker inte om att festa, så jag stannar hemma, hejdå".

Känner att nästa gång jag vill festa är typ nyår 2020/2021. Tycker det verkar va rätt lagom.

Är man tonåring så tycker jag man ska ta vara på det och festa och umgås så mycket man kan med allt och alla. Gör saker som jag har glömt att jag gjorde. Det är det tonåren är till för.

Men men, som jag brukar säga. Gör precis vad du vill, vad det än är, så länge du inte skadar nån annan eller dig själv.

Trivs folk med det så varsågoda. Blev bara lite fundersam att folk inte tröttnar på att göra samma sak varje helg efter nästan 10 år.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0