Glömmer aldrig oss

Denna låten får mig att tänka på en person som har betytt så mycket för mig. 
Var försvann allt?

Även om du har hamnat snett i livet har du ett hjärta av guld och jag kommer stå vid din sida för alltid och aldrig svika.
Kommer aldrig lämna dig även om vi tappar kontakten mer och mer för varje dag som går.

Den dagen du bestämmer dig för att komma tillbaka kommer jag ta emot dig med öppna armar.

Kommer aldrig glömma första gången vi träffades, första gången du höll om mig, första gången du kysste mig, hur vi satt på bänken och asgarvade, när du berättade saker för mig som ingen annan visste, när vi pratade hela nätterna om vad vi kände för varandra.

Våra liv har gått åt helt olika håll, men jag vet att du alltid kommer va du.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0