One day I'll learn

Jag måste verkligen ta tag i och försöka förbättra min slarvighet.

Nu på eftermiddan ringde min chef och sa att jag måste lämna in en ny timlista för juni för den jag lämnade in är helt kladdig.
Hon var trevlig och så, men det kändes ändå lite dumt att jag inte är bättre än när jag var 6 år och skulle ta hem papper från skolan och dom låg helt ihopskrynklade i väskan haha.

Så ska skriva en ny och lämna in den på torsdag.
Ska stryka med strykjärn pappret så det blir rakt som en ... ja, väldigt rak sak. Kommer inte på nåt som är rakt.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Jenilita

HAHA ja du har så rätt ska alltid vara någon som klagar på nått jag tycker det är rätt roande faktist hehe. Ja e presis som dig slarvig med papper haha. Hoppas allt e bra med dig annars kram

2011-07-04 @ 19:09:39
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0