Syntestfail

Ja, var ju på körskolan idag och gjorde syntestet.

Som jag visste att det skulle bli så klarade jag inte det. Hon sa att om nån får 0,5 så säger hon till folk att dom ska uppsöka en optiker. Och jag fick 0,3. Så ni kan ju tänka er hur dåligt det var.

Så det var bara att cykla iväg till optikern och få en tid. Ska dit på måndag klockan 16.

Vill verkligen inte ha några linser! Det är därför som jag har undvikit så länge att ta reda på exakt hur dåligt jag ser.

Gick inte på City gross sen för att trösthandla lite när jag tyckte synd om mig själv. Blev hårfärg och hårinpackning och lite annat.

Kommer fasa inför måndag nu!

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0