Underbar dag i min fina stad

Idag har varit en sån underbar och perfekt dag där jag bara har känt att jag älskar livet.

Träffade först Jessica och barnen, så vi gick ner till Granet och satt där och fikade och lekte.

Efter det gick vi bort till Jessicas mammas koloni och satt där en stund.
Sen när jag kom hem märkte jag att jag givetvis hade glömt min mobil i kolonin, så efter ett tag cyklade jag bort och hämtade den.

Sen cyklade jag bort till ett annat ställe för att hämta mina linser som jag hade glömt där på morgonen. Det man inte har i huvet får man ha i benen.

När jag cyklade hem sen så körde Mirvat upp bredvid mig på gatan och tutade på mig. Så hon körde in på en gata och jag svängde in där. Hon sa att jag skulle cykla hem och lämna min cykel, så skulle hon komma dit och hämta mig.

Vi åkte runt sen i stan fram och tillbaka med arabisk musik på högsta volym. Vem älskar inte att åka runt i bil med bra musik?

Sen åkte vi hem till henne och satt på hennes balkong resten av kvällen.
Hon körde hem mig sen lite efter 23.

När vi åkte runt i bilen kände jag att jag verkligen älskar Landskrona. Och jag älskar att jag bor i en mångkulturell stad med folk från alla möjliga ställen. Kände en sån kärlek att jag nästan sprack.

Det har verkligen varit en helt perfekt dag.
Filmade lite när vi åkte runt så ni kan se min fina stad, så lägger in det här nere.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Linda

låter som en mysig dag!

2011-06-29 @ 09:16:16
URL: http://msjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0