I need my money

Åh, blir så trött när saker inte blir som det ska.

Har inte fått min lön än för maj månad. Ringde till Bemanningen och sa det till dom. Hon kollade och sa att dom har gjort allt rätt och att jag ska ringa lönekontoret istället.
Sagt och gjort. Där sa dom att dom inte har fått in nån rapport från Bemanningen om att jag har jobbat. Ehm, jaha?

Så jag skulle ringa till Bemanningen igen och säga det till dom. Ja, så jag gjorde det. Hon där sa att hon ska ringa till lönekontoret och kolla.
Nu ringde hon mig precis och sa att hon hade pratat med lönekontoret och att jag kommer få min lön på torsdag. Alltså om en vecka!

Jag har ju saker som ska betalas och dom bryr sig inte om lönekontoret inte kan sitt jobb. Det är jag som får skiten.

En sak ska dom ha klart för sig. Om mina pengar inte är på mitt konto på torsdag klockan 00.00.00 så kommer jag gå dit och skrika så hela Sverige skakar. Och min stämma är högre än dom flestas haha.
Dom borde kunna dricka lite mindre kaffe och göra det dom ska istället.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Linda

fan vad dåligt!

2011-06-30 @ 19:26:43
URL: http://msjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0