En del av samhället

Idag har jag varit med Jessica som vanligt.
Vi åkte till Center syd med hennes syster. Jag hatar ju egentligen Centersyd, eller hatar ju att gå runt i affärer överhuvudtaget men vi va där bara en liten stund så hurra för det haha.

Efter vi kom tillbaka till Landskrona gick vi hem till Jessica och va där ett tag så hon kunde byta om och så. Efter det gick vi hem till mig så jag kunde byta, och sen gick vi bort till träningen.

Kom hem för en stund sen nu så sitter och väntar på att Big brother ska börja.

Ska lägga mig direkt sen för kommer förmodligen få jobba imorgon. Hurra, hoppas.
Känns skönt att känna att man är en del av samhället igen. Faktiskt.
Sen är det skönt att betala skatt också, speciellt till dom som av en eller annan anledning inte kan jobba. Ja, jag menar det.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0