Palla va fientlig

Har märkt en hel del hur mycket jag har förändrats dom senaste åren sen jag börade inse saker.

Jag har mycket mer tålamod och är mycket mer öppen än jag var innan. Vilket är mer än man kan säga om andra.
När jag var tonåring var mitt mål att skaffa mig fiender och om nån tyckte illa om mig blev jag jätteglad och tyckte det var helt fantastiskt.

Märker att folk som borde kommit över det för längesen fortfarande är kvar i det gamla.
Man låter folk man inte tycker om styra ens liv och tänker så fort man ska göra nåt att "tänk om h*n jag hatar är där". Vem bryr sig? Vi är alla vuxna människor och borde lägga gammalt bakom oss.

Jag kan sakna och tänka mycket på gamla tider men jag vet att det är över.

Varför stör man sig på saker bara för att just störa sig? Tror att hade man frågat folk varför dom egentligen stör sig så hade dom inte haft nåt vettigt svar.

Människor jag inte tyckte om innan när jag var tonåring går jag inte och hatar än idag.
Man tycker ju att när man mognar så borde man bli mer öppen.
Det har hänt ett par gånger att jag har träffat på folk jag har bråkat med innan nu i vuxen ålder och bara sett dom som vanliga människor, så vi har börjat prata och varit helt andra personer.

Ser jag idag en person i stan som jag hatade innan så bryr jag mig inte alls och känner inte det minsta hat för den personen.

Jag förstår bara inte hur man kan fortsätta va så fientlig och leva kvar i sina "hata alla"-principer när man ser sig som vuxen.

Man vinner mycket mer om man är öppen och tar till sig folk. Även om man har en gammal tråkig historia ihop.

Palla!

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Hells Bitches - The Naked Truth

Citat från ditt tidigare inlägg : ''Ni vet ju hur mycket jag hatar folk som är konflikträdda.''



Och i det här inlägget sitter du och snackar om hur man ska sluta och hata och visa varandra respekt.



Dubbelmoral så det bara skriker om det.

2011-03-04 @ 15:13:09
URL: http://hellsbitches.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0