Finns personerna?

Det är en sak jag har undrat ett tag.

Såna som skriver nästan varje dag på Facebook saker i stil med "Haha, ni kan inte vinna över mig", "Nu skiter jag i alla och ska bara leva mitt liv", Ni tror ni kan trycka ner mig, men det kan ni inte" osv.

Det jag frågar mig är om det verkligen är riktat till en person/personer eller om man bara skriver så överhuvudtaget för att man vill va fientlig och ha uppmärksamhet och för att ha en ursäkt att inte bry sig om folk.

Och om man nu menar allt det till nån speciell, varför låter man den personen ta så stor plats i ens liv så man måste skriva det varje dag, om man nu "skiter i allt och alla"?

Blir inte ens liv lite väl bittert och jobbigt? Går man runt och är på dåligt humör hela tiden så förstör man bara för sig själv. Och då skiter man inte i dom personerna man säger så om.
Speciellt inte när man upprepar det varenda dag.

Men tror faktiskt att för det mesta så existerar inte dom personerna man "skriver till".

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Chistina

Haha det har jag också funderat på du!

Och folk som skriver, oh jag älskar dig mitt älskade barn!

Jaha, och era tvååringar sitter vid fejjan och ser detta liksom! Ja hujedamig Maria =)

2011-03-12 @ 19:46:40
URL: http://christinamedcompany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0