Varje gång är som den första

Denna låten går rakt in i själen. Känns i hela hjärtat så det nästan gör lite ont.

Det får mig att tänka på en person som alltid kommer finnas i mitt hjärta. En person jag blev kär i första gången jag såg han. Vi blev nära direkt och han sa och berättade saker för mig ingen annan visste.
Har känt han i lite mindre än 2 ½ år men det känns som mycket mer. Kommer alltid komma ihåg när vi träffades första gången -
20 december 2008.

Vissa personer kommer alltid att finnas där långt inne i en vad som än händer. Som tur är så har vi aldrig förlorat kontakten, men det är inte samma sak nu som innan.
Men varje gång är ändå som den första gång vi sågs.

Oj, vad det blev emotional, men var bara tvungen att skriva av mig. Och låten gjorde att det bara öppnades.

Här är låten!

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0