Vaaaken

Usch ja, är fortfarande vaken.
Ska ta tåget 05.29 och åka till Kävlinge till Layal. Sen ska vi till Lund för hon ska stå på nåt torg där och sälja saker.

Man måste va där redan 06.30 för där är tydligen folk där redan då.
Sen kan man ju fråga sig varför man i all världen går upp typ 06 på en lördag för att titta på saker som folk säljer.

Bussen går ju givetvis inte så jag måste gå till tågstationen, så tänkte gå hemifrån vid 05 för att kunna gå i min egen lugna takt.

Tyckte inte det kändes så lönt att sova iom att jag typ aldrig somnar innan 04 så får fortsätta hålla mig vaken nu även om jag känner hur tröttheten tynger mig nu.
Kommer verkligen va helt död hela dan idag.

Nu har fågelkräken också börjat föra oväsen utanför fönstret. Hatar ju verkligen fåglar och deras oljud. Tur att jag har mitt headset sen så jag kan lyssna på musik sen när jag går.

Hörs förmodligen när jag kommer hem.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0