Idol igår

Igår var det ju Idoldags. Åh, va roligt det var. Det var nog bättre än det var i Gbg förra året.

Vi kom dit rätt tidigt så vi tog det lugnt och gick en runda och tog goodiebags och stod utanför en liten stund och så.

Sen gick vi in och satte oss typ en timme innan det började. Alla ska ju va på plats 19.30.
Så dom gav publiken regler om hur vi ska göra osv.

Dom utslagna idolerna sjunger ju i pauserna, och vem sjöng först om inte min flickvän (I wish) Linni, haha.

Chris Medina uppträdde också. Det va inget som jag va särskilt excited för, för har inte så stor koll på han. Förutom att jag är urtrött på den uttjatade 'What are words'.

Men stämningen var iaf på topp och det var en riktigt lyckad kväll.

Kärlek&Respekt


Jag och Jessicas syster innan vi gick in.
Är mina ögonbryn ursnygga eller vad, haha.


Innan det började.


Linni <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0