Bussresan

Idag när jag satt i bussen på väg hem från jobbet gick en kvinna och hennes son på.

Jag brydde mig inte och bara satt och kolla ut genom fönstret i min egen lilla värld. Sen började hon kvinnan och busschauffören skrika riktigt åt varandra för hon ville inte betala tillräckligt.

Hon: Jag ska ringa Skånetrafiken.
Chauffören: Ring vem du vill. Du kan ringa kungen om du vill.

Hahahaha. Jag va visst den enda i bussen som tyckte det va roligt så jag satt där och asgarvade så folk vände sig, haha.

Sen skrek busschauffören till hon kvinnan 'ge mig kortet!!'. Så hon gav han och han tryckte det mot den kortmaskinen. Sen bara: 'Jag har anullerat det nu, så stick härifrån', så hon och sonen gick av, haha.
Efter dom gick av och han stängde dörrarna och körde iväg fortsatte han småskrika själv, haha.
Men förstår han. Hon stod och skrek att han inte kan sitt jobb och att han inte ska jobba som busschaufför om han inte vet hur man gör, att han ska ge henne sitt namn, att han inte kan svenska osv.

Skönt med lite liv iaf, haha.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0