Då va det dags

Okej, nu är det dags att varva ner.

Varje gång jag är stressad och tar på mig för mycket utan att stanna upp så drömmer jag efter ett tag på natten att jag är nånstans och en olycka händer.
Jag försöker ringa 112, men det går inte. Även om jag trycker rätt så blir det typ 111111, 12222, eller som det blev inatt, 103.

Får då sån panik att jag inte kan slå rätt nummer. Slår numret sakta för att va säker på att det blir rätt, men även om jag trycker rätt så ringer det upp fel.
Samtidigt som jag är stressad över att dom som har varit med om olyckan måste ha hjälp snabbt.

Såhär går det fram och tillbaka hela tiden.

Så efter att denna jobbeveckan är slut ska jag ta en veckas ledigt innan jag går tillbaka till mit vanliga jobb.

Tur att man får varningar iaf innan det går för långt.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0