Färga håret imorgon

Sitter i soffan nu och tittar på tv. Eller har det på i bakgrunden iaf.

Är nervös inför imorgon. Ska ju färga håret då. Ljusbrunt med blondish slingor. Sen klockan 17 ska jag gå och fixa mina naglar. Skönt det iaf för det behövs.

Har aldrig haft håret så ljust innan. Och jag har aldrig färgat i en salong. Har inte velat gå in där för har varit rädd att dom ska klippa mig och att dom inte ska vilja färga mitt hår iom att det är så sönderfärgat för har färgat det hela tiden sen jag va 11 år.
Vet ju inte ens vad som är min naturliga hårfärg.
Nu har jag en blandning mellan svart, ljusbrunt, mörkbrunt och säkert en massa annat.

Hon frisören sa att om jag vill kan jag ta med mig nån bild om jag har på hur jag vill ha det ungefär. Så det ska jag göra.

Kommer känna mig som dom i Top Model när jag sitter där imorgon. Helt maktlös. Okej, det kanske va lite överdrivet, men man har ju ingen kontroll. Och ni vet vilket kontrollfreak jag är.

Men ja, det blir nog bra. Skönt iaf så jag vet vilka extensions jag ska beställa sen.

Kärlek&Respekt


Ja, har visat det innan, men det typ
såhär jag vill ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0