I dont make mistakes

Okej, nu ska ni få veta en sak.

Jag har varit lite osäker på om jag va otrogen eller inte i ett förhållande jag hade.
Har tänkt mycket på det och intalat mig själv att det beror på hur man ser det.
Hann ju stoppa det innan det gick hela vägen, men det är ju mycket som händer innan det.

Har pratat med många om vad jag gjorde med den här andra killen och vissa har tyckt att jag va otrogen och andra inte. Det har berott på var man drar gränsen för otrohet.

Idag pratade jag med Josse och P när vi va hos P.
Både han och Josse tyckte att jag hade varit otrogen och att man inte kan se det som nåt annat.
Och ärligt talat så tycker jag också det iom att det gick så långt som det gick.
Och som P sa, jag måste ha fattat att nåt skulle hända redan när han andra killen kom in till mig. Och det är sant.

Men saken är den att jag skäms inte och ångrar mig inte det minsta. Tror det beror på att jag aldrig va kär i han jag var tillsammans med, även om vi va tillsammans länge.
Vi har ändå ingen kontakt idag och har inte haft det sen jag gjorde slut. 
Han vet inte om detta. Men bryr mig inte om han får reda på det heller.

Men det va också det enda snesteget jag gjorde.

Jaja, alla gör vi väl misstag. Även om jag inte tycker det va nåt misstag eftersom jag tyckte han va så snygg och jag hade spanat in han redan när han flyttade in bredvid mig.
Hade berättat för han också att jag tyckte han va snygg.

Men men, det är gammalt nu. Typ 2 år sen det hände.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0